Biwak wakacyjny

Możliwość komentowania Biwak wakacyjny została wyłączona

1-2 sierpnia br byliśmy na biwaku w Podłopieniu u podnóża Łopienia – jednej z piękniejszych gór Beskidu Wyspowego. Skorzystaliśmy z gościnności Koła Łowieckiego ,,HUBERT” w Tymbarku, które udostępniło nam domek myśliwski ,,Hubertówkę”, za co serdecznie dziękujemy. Dziękujemy również rodzicom, którzy pomogli w organizacji naszego wyjazdu. Po rozbiciu namiotów, zwiedzeniu domku myśliwskiego i po posiłku przyszedł czas na wycieczkę po najbliższej okolicy, w czasie której zbieraliśmy grzyby, rozpoznawaliśmy gatunki drzew i ślady zwierząt. Na wielkiej śródleśnej polanie, gdzie myśliwi założyli poletka żerowe dla zwierzyny odważniejsi mogli wejść na ambonę myśliwską. Po powrocie spędzaliśmy czas na zabawach i grze w piłkę. Wieczorem przyszedł czas na pieczenie kiełbasek przy ognisku i opowieści myśliwskie. Rozmowy z kolegami i koleżankami przeciągały się do późnej nocy. Biwak był naprawdę udany, pogoda dopisała, śmiechu było co niemiara i wszyscy dobrze się bawili. Każdy z pewnością zapamięta na długo ten wyjazd.