Biwak dwudniowy

Możliwość komentowania Biwak dwudniowy została wyłączona

28-29 maja br po raz kolejny już skorzystaliśmy z gościnności Koła Łowieckiego ,,HUBERT” w Tymbarku, które udostępniło nam domek myśliwski ,,Hubertówkę”, za co serdecznie dziękujemy. Przebywaliśmy tam na biwaku przez 2 dni.

Po rozbiciu namiotów, zwiedzeniu domku myśliwskiego i po posiłku przyszedł czas na wycieczkę po najbliższej okolicy, w czasie której rozpoznawaliśmy gatunki drzew i ślady zwierząt. Po powrocie spędzaliśmy czas na zabawach i grze w piłkę. Wieczorem przyszedł czas na pieczenie kiełbasek przy ognisku i opowieści przyrodnicze. Rozmowy z kolegami i koleżankami przeciągały się do późnej nocy.

Na drugi dzień wszyscy zaraz po śniadaniu zabrali się za porządki i składanie namiotów, następnie udaliśmy się na Mszę św. do kościoła w Podłopieniu. Na koniec pakowanie plecaków, ostatnie porządki i oczekiwanie na przyjazd rodziców, chociaż chętnie jeszcze zostalibyśmy tutaj dłużnej. Biwak był naprawdę udany, pogoda dopisała, śmiechu było co niemiara i wszyscy dobrze się bawili. Każdy z pewnością zapamięta na długo ten wyjazd.

Dziękujemy rodzicom, którzy pomogli w organizacji naszej wycieczki.