Wycieczka do Krynicy

Możliwość komentowania Wycieczka do Krynicy została wyłączona

13.06.2014 r. uczniowie klasy drugiej i trzeciej pod opieką nauczycieli: Moniki Płachta, Marty Kędroń i Jarosława Machynii wyruszyli na wycieczkę do Kamiannej i Krynicy – Zdroju. Podróż autobusem minęła szybko i przyjemnie. Około godziny dziewiątej byliśmy już na miejscu.
W Kamiannej zwiedziliśmy Muzeum Pszczelarstwa. Zobaczyliśmy też ciekawe przedmioty i narzędzia, których używali pszczelarze na przełomie ostatnich 200 lat. Spotkaliśmy się z „łagodnymi pszczołami”, zobaczyliśmy jak wygląda królowa pszczół i spróbowaliśmy oczywiście pysznego miodu.
Z Kamiannej pojechaliśmy prosto do Krynicy. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od wyjazdu kolejką na Górę Parkową. Tutaj spędziliśmy najwięcej czasu. Bawiliśmy się wspaniale na Rajskich Ślizgawkach i zjeżdżalni pontonowej. Następnie udaliśmy się do pijalni wód, gdzie każdy spróbował leczniczej wody mineralnej, która niestety nie każdemu smakowała. Na koniec odpoczęliśmy w pięknym Parku Zdrojowym. Wróciliśmy do szkoły późnym popołudniem, w doskonałych humorach. Wycieczka sprawiła nam wiele radości.